Genomineerde cases CMTA 2022

Na twee jaar afwezigheid van contentmarketing-awards in Nederland, is het award-initiatief van Platform Content Marketing enthousiast door de sector omarmt. Met in totaal 160 inschrijvingen door een 40-tal verschillende bureaus en bedrijven maakt de 2022-editie van de CMTA haar naam “Content Marketing, The Awards” volledig waar: een brede vertegenwoordiging van contentmarketeers die trots hun werk delen en laten meten met dat van collega’s.

Coen Zeevenhooven, Voorzitter van Platform Content Marketing, is verheugd over hoe de CMTA is opgepakt. “Met de CMTA garanderen we de onafhankelijke continuïteit van contentmarketing-awards in Nederland. Als Platform Content Marketing hebben we dit altijd gesteund en met de CMTA zetten we die traditie op een nog krachtiger manier voort.

De 4 juryteams hebben veel werk verzet en de eerste ronde, de individuele jureringen, is net afgerond. Na de samenvoeging van alle individuele jureringen zijn de genomineerden voor de CMTA 2022 bekend. Deze worden tijdens de fysieke jurybijeenkomsten in de tweede juryronde verder beoordeeld.

De genomineerde cases zijn:

Case Opdrachtgever Bureau
#WhatTheFanta Unfolding Flavours Coca Cola Nederland – Fanta Megawatt
AAN Provincie Utrecht Axioma
Agency Life Teamleader com&co
Beste Verstaanders Philadelphia LVB (becoming iO)
Birra Moretti, Italiaans voor genieten is ‘Il dolce far niente’ Birra Moretti – HEINEKEN NEDERLAND Dentsu
Booster OOMT Axioma
bpost Sparkle Magazine bpost Cypres
Building an IBD community Takeda The Fat Lady
Connect to Your Heart Diabetes Vereniging Nederland LVB (becoming iO)
Contentplatform Huis van Talent De Staffing Groep Mediatic
Cover Rituals Magazine Rituals MPG
Cross-channel campagne voor Mountainbike-Community SHIMANO Happy Horizon
Dare to be You Shoeby N = 5
De Glasvezelbus KPN Netwerk Zandbeek
De introductie van ‘Mitsuba Moments’ door Boer Jan Mitsuba Fresh Bridge
De kracht van Sterke Schakels Rabobank DPG Media BV
De man met de Rammelaars Joods Museum Audio agency Airborne
De Newsroom Rijkswaterstaat Zandbeek
De virtuele projecties Universiteit Gent The Fat Lady
Dit is jouw tijd NHA Thuisstudies Zandbeek
Dromen van… Welzorg Axioma
Eneco eMobility Eneco eMobility The Post
Erfgenamen ABN AMRO MeesPierson LVB (becoming iO)
Face it: MS is zenuwslopend Nationaal MS Fonds LVB (becoming iO)
FBTO Doeners FBTO The Post
Gebarenbibliotheek MKB Toegankelijk LVB (becoming iO)
Goodbye saaie kringverjaardag, hallo spicy Mitsuba parties #BringThePartyHome Mitsuba Snacks Fresh Bridge
Hier Kom Ik Graag Staatsbosbeheer LBL
HR in de spotlight Visma | Raet Marcommit
Indoor Climate Solutions Wavin The Post
Istoir – De geruisloze terugkeer van Boris Istoir Propaganda
Klaar voor 5G? KPN DentsuACHTUNG
Kletskoker – De Kindertelefoon op TikTok De Kindertelefoon LVB (becoming iO)
Klimaatondernemers Vattenfall LVB (becoming iO)
Koppeling Zomerspecial NS NS
Landstede MBO verovert TikTok Landstede MBO Crowdmedia
Medewerkersmagazine Whatsgoingon A.S. Watson Benelux MPG
Meer Met Energie – najaar/wintercampagne Vattenfall MKB LVB (becoming iO)
Mijn Eerste Keer met Stoma Coloplast LVB (becoming iO)
Ondernemen is vooruitkijken ABN AMRO N = 5
OPEL ROCKS-E PR Campagne OPEL &.Agency
Rabobank & Elektrificatie Rabobank MPG
Rare Tijden KPN DentsuACHTUNG
Samen leven volgens Achmea Achmea 1Camera
Sanquin Wereld Bloed Donor Dag Sanquin Fresh Bridge
Studiekiezers Universiteit Gent The Fat Lady
The Dark Side of Money ABN AMRO N = 5
The Dean KPN Crocodile Agency
The Exit Years ABN AMRO MeesPierson LVB (becoming iO)
TravelTalk Mediatic Mediatic
UGent Durf Denken Universiteit Gent The Fat Lady
UGent´ers: The UGent Community Universiteit Gent The Fat Lady
Verborgen Verhalen ANWB Audio agency Airborne
Wolters Kluwer Collegebundel Wolters Kluwer Abovo Maxlead
Yes We Can Clinics, de onzichtbare strijd van een jonge generatie Yes We Can Clinics &.Agency
Zomerlezen Blink N = 5

De cases zijn uitgebreid te bekijken op Marketingreport, de partner van de CMTA.

Op maandagavond 28 november vindt tijdens een grootse en feestelijke bijeenkomst in Beeld & Geluid op het Mediapark in Hilversum de bekendmaking en uitreiking van de CMTA-awards plaats. Dit vorm het hoogtepunt van de 2022-editie van “Content Marketing, The Awards” en de aftrap van de 2023-editie die ongetwijfeld een nog breder draagvlak zal krijgen.

Related Posts

Partners