De kracht van gouden content

CMTA

Een baksteen laten zweven aan een gouden ballon. Dat kán helemaal niet… En toch kan het; kijk maar!

Deze visual, die we de basis van CMTA 2021 hebben gemaakt, visualiseert wat de kracht van goede contentmarketing is. Content is niets en alles tegelijkertijd. Het is niet tastbaar en toch aanwezig. Goede content maakt het onmogelijke mogelijk, zet mensen in beweging en brengt marketingdoelen binnen handbereik.

Dát is waar CMTA voor staat. Markante contentmarketingcases die resultaten boeken.

Gelukkig hebben we in Nederland een grote groep getalenteerde contentmarketeers die in Nederland én international contentmarketing awards met hun cases hebben verworven. Het CMTA platform heeft als belangrijkste doel om de ervaringen van de makers achter markante cases te delen. Wat waren de uitdagingen? Welke opties waren inzetbaar? Waarom zijn welke keuzes gemaakt? En wat leren we voor nu, en voor later, van het bereikte resultaat?

Markante contentmarketingcases verdienen permanente zichtbaarheid. Als inspiratie. Als proeve van ambachtelijke bekwaamheid in creativiteit en creatie. En als bewijs van effectiviteit om marketingdoelen te realiseren. Online biedt CMTA dat podium 365 dagen per jaar. En op 1 dag in het jaar, in 2021 op 24 juni vanaf 19:00 uur, wordt dit in de vorm een interactief event ook live tot leven gebracht.

Wil je als marketer de Content Marketing Topcase Avond (CMTA) online als gast en deelnemer bijwonen? Je kan hier je kosteloze ticket boeken en meer over het event lezen.

Wil je als bureau ook met jullie markante contentmarketing-cases deelnemen? Dan kan je op deze pagina verdere info vinden.

CMTA is een initiatief van Platform Contentmarketing, het kennisplatform voor contentmarketing in Nederland.

Related Posts