Pr- en contentmarketingbureau Marcommit trekt aandacht! Wanneer een bedrijf haar naamsbekendheid wil vergroten of thought leadership wil claimen, móet er aandacht getrokken worden. Maar aandacht moet worden verdiend: van journalisten, influencers en potentiële klanten. Marcommit helpt haar klanten aandacht te trekken met inhoud, slimme inhakers en mediagenieke verhalen. Zowel on- als offline. Alles om ervoor te zorgen dat de doelgroep niet meer om het merk heen kan. Marcommit gaat altijd voor het hoogst haalbare. Door continu nieuwsgierig te blijven, te investeren in het netwerk en kritisch te kijken naar de beste invalshoeken om de boodschap in de media te krijgen.
KlusHeeren verandert de pensionerende status quo. Dit win-win concept, versterkt door Marcommit’s slimme pr-strategie, zet KlusHeeren in de schijnwerpers. Met 25 publicaties, met een bereik van 6,5 miljoen en een pr-waarde van ruim 12 keer het budget, bewijst KlusHeeren dat expertise en inventiviteit de sleutel zijn tot PRsucces. Dit is grensverleggend werk, dat de levenskwaliteit na pensionering herdefinieert, autoriteit vestigt én een groeiende behoefte aan gemotiveerde medewerkers vervult.