Allerhande

Opdrachtgever: Allerhande
Bureau: MPG.

Allerhande: 3600 crossmediaal contentplatform

MPG is een marketing- en contentbureau dat zorgt voor groei door verbinding. MPG is onderdeel van de MPG.Group

Sinds 1983 is MPG verantwoordelijk voor alle Allerhande content. Wij hebben Allerhande mee- en doorontwikkeld van een standalone magazine naar een volwaardig crossmediaal inspiratieplatform.

Delen:

De Uitdaging

Maak van Allerhande, van Albert Heijn, het meest inspirerende foodplatform van Nederland. Zorg dat Allerhande vanuit haar passie voor koken en eten de consument op alle touche points in de customer journey, de juiste informatie en inspiratie, kan bieden.

De aanpak

Het Allerhande merk is een sterk merk in de Nederlandse cultuur. Door continu door te ontwikkelen blijft Allerhande relevant voor alle consumenten. Er wordt continu gezocht naar hoe nieuwe trends en ontwikkelingen vertaald kunnen worden naar de consument. En er wordt continu gekeken naar hoe de consument het beste bereikt kan worden, en welke consument met welke content via welk kanaal.

Resultaten

  • 1.043 nieuwe recepten per jaar
  • 6.000.000 Allerhande gerechten/ recepten die jaarlijks met kerst op tafel staan in Nederland
  • 2.000.000 oplage Allerhande magazine
  • 4.300.000 maandelijks bereik via Allerhande Social kanalen
Jaar:,
Onze andere cases:Klik hier

Contact

Contactpersoon: Piet Hein Goossens
Functie: brand director